نیمانیما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

نیما نامدار

بدون عنوان

1392/12/10 17:07
145 بازدید
اشتراک گذاری

   

 

         گل پسرم چهار ماهگیت مبارک 

                                              

نفسم دیروز واکسن چهار ماهگی رو زدی .برخلاف واکسن دو ماهگی این بار کمی تب کردی وامروز تبت پایین تر اومده . 

گل پسرم داره بزرگ میشه وتوانایی های جدید کسب میکنه .انگشت اشارم و تو مشت پسرم میذارم وبا کمک من بلند میشه و میشینه .

سرش رو از روی بالش بلند میکنه .مرتب چرخ میزنه و جا به جا میشه .گل پسرم تقریبا غلت میزنه .وهرروز کتاب حیوانات رو مطالعه میکنهنیشخند  جیگرم با صدای بلند میخنده وقتی مقابل آیینه قرارمیگیره یا تاب تاب میخوره یا وقتی که باپسرم صحبت میکنم ویا زمانیکه توپ رو از بالا به سمت پایین پرت میکنم.                                                          پسرم اجسام رو به صورت هدفدار میگیره و جابه جا میکنه .به دستاش نگاه میکنه.                                                               آقا نیما صداهای مختلف در میاره من در جواب جانم میگم این روند ادامه پیدا میکنه                                                                           

   

   

         

                

                               

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام مامان امیرعلی جیگر
28 اسفند 92 13:47
4 ماهگی گل پسر مبارک باشه . سال نوتون مبارک باشه گلم وب امیرعلی باکلی مطلب و عکس جدید آپه/ یه سر بزن و کوچولومو خوشحال کن. نظرهم فراموش نشه
مامی پوریا
7 فروردین 93 12:25
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
مامان عرفان
15 فروردین 93 8:06
وای وای نیما جون ببوسمت؟ لباسای اولیت که ابی لی هستا خیلی بهت میاد منم برا پسرم میخرم. کم مونده پسرم بیاد اخه.